domek Edward’s League (11-14 lat)

Metoda Edward’s League jest trzecim etapem ambitnej ścieżki edukacyjnej Edu Bears dla dzieci w Polsce. Została stworzona dla uczniów szkół językowych lub prywatnych szkół podstawowych w wieku 11–14 lat (klasy 5–7), kontynuujących naukę języka angielskiego po ambitnych kursach przedszkolnych i wczesnoszkolnych zawierających materiał na poziomach A1–A2 (np. Teddy Eddie, Savvy Ed).

To unikalna metoda dla młodszych nastolatków pozwalająca na harmonijny rozwój wszystkich kompetencji językowych oraz kształcąca umiejętność płynnego i poprawnego komunikowania się w języku angielskim.

O METODZIE

  • Wysokie standardy nauczania

Kursanci Edward’s League już w szkole podstawowej osiągają poziom B1+, porównywalny do poziomu matury z języka angielskiego na poziomie podstawowym. Jednocześnie nauka nie jest zbytnio obciążająca, ponieważ szczegółowo planujemy każdą lekcję oraz bazujemy na systemowych i regularnych powtórzeniach materiału.

  • Autentyczna komunikacja

Dążymy do tego, by kursanci skutecznie i bez oporów porozumiewali się w języku angielskim, nie zapominając przy tym o poprawności językowej. Dodatkowo na zajęciach wprowadzamy materiały przygotowane przez native speakerów, by zapoznać uczniów z autentycznego językiem używanych przez ich rówieśników z innych krajów.

  • Połączenie tradycji z nowoczesnością

Metoda Edward’s League łączy tradycyjne materiały z nowoczesnymi konceptami metodycznymi bazującymi na wiedzy z zakresu neurodydaktyki. 

  • Rozwój umiejętności uczenia się

Zachęcamy kursantów do wyznaczania celów i refleksji na temat swoich postępów. Dzięki temu wdrażamy ich do stopniowego przejmowania odpowiedzialności za swoją naukę i samodzielnego jej planowania.

  • Przygotowanie do egzaminów międzynarodowych

Treści edukacyjne kursu są kompatybilne z międzynarodowymi egzaminami Cambridge English Qualifications. Nasi kursanci dysponują więc szerokim słownictwem i wiedzą z zakresu zaawansowanych zagadnień gramatycznych, a przy tymi są też gotowi do przystąpienia do egzaminów międzynarodowych.

POZIOMY METODY

  • Edward’s League 1 – poziom A2/A2+
  • Edward’s League 2 – poziom A2+/B1
  • Edward’s League 3 – poziom B1/B1+

WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI

W metodzie Edward’s League zmienia się nieco podejście do systemu kontaktu z rodzicami, gdyż wierzymy w coraz większą autonomię i samodzielność kursantów oraz dążymy do przejmowania przez nich częściowej odpowiedzialności za naukę. Jednak niezmiennie dbamy o nawiązanie trwałych relacji z rodzicami i regularny przekaz informacji na temat postępów dziecka na kursie.

Standard kontaktu z rodzicami obejmuje:

  • organizację przez szkołę zebrania z rodzicami lub konsultacji (online lub na żywo) po pierwszym miesiącu nauki;
  • regularne przesyłanie informacji drogą elektroniczną na temat przerabianego materiału i prac domowych. Nowością jest możliwość kierowania tych wiadomości również do kursantów.
  • bieżące wpisywanie zaliczeń na Bears Station i wysyłanie tych ocen do rodziców;
  • raporty o postępach i uzyskanych zaliczeniach generowane raz w semestrze;

PAKIET EDUKACYJNY

W skład Pakietu Edukacyjnego kursanta Edward’s League wchodzą:

  • Lesson Book – książka, z którą uczeń pracuje głównie na zajęciach;
  • Home Book – książka ćwiczeń, dzięki której uczeń na bieżąco sprawdza swoje umiejętności, a następnie otrzymuje informację zwrotną od lektora;
  • Reader – książka z wciągającymi opowiadaniami, ucząca przyjemności obcowania z dłuższym tekstem w języku obcym;
  • Parents’ Information Card – karta informacyjna dla rodziców zawierająca najważniejsze informacje o metodzie;
  • Teczka, grawerowany długopis oraz notes;
  • Certyfikat - wręczany po ukończeniu każdego poziomu metody.

HOMEWORK SITE

Ważnym elementem metody jest głęboko przemyślana, autorska aplikacja Homework Site. To integralny składnik kursu, w istotny sposób przyczyniający się do efektywności metody. Kursanci ćwiczą tam zagadnienia leksykalno-gramatyczne, odrabiają obowiązkowe prace domowe online, ale również sprawdzają odpowiedzi do pracy domowych w zeszycie ćwiczeń. Dzięki temu uzyskują pełniejszą informację zwrotną na temat swoich postępów i uczą się odpowiedzialności.